اخبار سایت

بازدید از پروژه های حوزه های حمل و نقل شهری، كشاورزی و صنعتی كه با استفاده از توانمندی های داخلی و یا سرمایه گذاری خارجی در مشهد مقدس و اقمار آن در دست اجرا است

بازدید از پروژه های حوزه های حمل و نقل شهری، كشاورزی و صنعتی كه با استفاده از توانمندی های داخلی و یا سرمایه گذاری خارجی در مشهد مقدس و اقمار آن در دست اجرا است/ پروژه های مورد بازدید وزیر اقتصاد شامل مراحل اجرایی خط ۳ قطار شهری مشهد، كارخانه "لیمون چینی" تولید كننده ظروف چینی تزئینی ، كارخانه صنایع پودر شیر مشهد، تولید كننده شیر خشك و محصولات غذایی كودك در شهرك صنعتی توس و كارخانه "نوین زعفران" به عنوان یكی از بزرگترین تولیدكنندگان محصولات خوشه زعفران بوده است/گفتنی است، استاندار خراسان رضوی و مدیر كل امور اقتصادی و دارایی استان و سایر مدیران استانی، وزیر اقتصاد را در این بازدیدها همراهی كردند

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند صبح امروز از مراحل اجرایی خط ۳ قطار شهری مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مربوط به توسعه شبکه ریلی شهری قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، خط سوم قطار شهری مشهد به طول ۲۸.۵ کیلومتر از الهیه تا سیدی در حال احداث می‌باشد که تاکنون ۱۳ کیلومتر آن حفاری شده است.

 

وزیر اقتصاد در جریان این بازدید گفت:روند اجرای پروژه قطارشهری در مشهد نمادی از اتکا به توان فنی و اجرایی داخلی است که می‌تواند الگویی برای تمام کشور باشد.

 

وزیر اقتصاد افزود: اتکا به نیروهای  جوان و توان داخلی در مدیریت شهری و ساخت قطارشهری نشانه توان بسیار بالای نیروی جوان و ظرفیت‌های فراوان این بخش است.

 

وی همچنین با حضور در شهرک صنعتی توس، از کارخانه "لیمون چینی" تولید کننده ظروف چینی تزئینی دیدن کرد.

 

وزیر  اقتصاد در دومین بازدید خود از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی توس، از کارخانه صنایع پودر شیر مشهد، تولید کننده شیر خشک و محصولات غذایی کودک بازدید کرد. 

 

این گزارش می افزاید، این واحد صنعتی یکی از نمونه های موفق سرمایه گذاری خارجی در تولید محصول باکیفیت و صادراتی است.

 

وی همچنین از کارخانه "نوین زعفران" به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات خوشه زعفران در شرق کشور دیدن کرد.

 

دژپسند در پایان برنامه های امروز به مناسبت شهادت امام رضا (ع) با حضور در موکب های زائران پیاده حرم آن امام در جریان نحوه خدمت رسانی به زائران قرار گرفت.

 

گفتنی است، استاندار خراسان رضوی و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و سایر مدیران استانی، وزیر اقتصاد را در این بازدیدها همراهی کردند.

نمایندگی بیه آسیا

شرکت خدمات بیمه ای نیک اندیش رو نمایندگی رسمی و رتبه یک از بیمه آسیا ، ارائه دهنده کلیه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران محترم.

اطلاعات تماس

تهران بلوار نلسون ماندلا (جردن ) خیابان شهید دستگردی غربی (ظفر ) برج پم پلاک 265 طبقه 9 واحد 3

02188209951-3 / 02188870206-7

info[at]nik-co[dot]com

02188209951

شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۶:۳۰ و پنجشنبه ۸ الی ۱۲

Contacts

Tehran Nelson Mandela Blvd. West Shahid Dastgerdi St. Pam Tower , No265 , 9th floor Unit 3.

02188209953

info[at]nik-co[dot]com

02188209951-3

Saturday to Wednesday, 8 am to 16:30pm, and Thursday 8am to 12pm

کلیه حقوق برای خدمات بیمه ای نیک اندیش رو محفوظ می باشد.